hejsan huomasitte varmaan että

uusi postaus taas :D

joo tääkään ei oikeen käsittele sitä mitä piti tulla mutta

suunnitelmien muutos XD

eli ihunaa pääsen lappiin ja ajot alkaa ny perjantaina jes viimein XD

ja tosiaan vane saa friisunsan <3 harmi en ehi vaan näkee sitä

muutaku vasta melki viikon päästä mutta

ei se mitään :D

 

ja

jos ette huomannu ehkä niin xD

olen ostanut uudet hiukset <3

rakastan niit vaik ku ostin nii olin epävarma xD

en tiiä miks

mut kai se on kaikis hiuksis XDDDD

mutta tässä kuvii siitä

pizap.com10.1462818109430372713946367214

eli kollaasil XD

ekaks ihan vanha hiukset ja meikki 

sit uudet hiukset <3

ja vikaks uus meikki <3

voitte kommentoida että mitä pidätte muodonmuutoksesta XDD

 

pizap.com10.2817718260921538139463705943

ja vie tällänen kollaasi eli jarlan kahvilasta on tullu ihan erinäkönen ja se on

ny sen takii yks mun suosikki kahviloista :D

ja sit ostin myös uudet housut harvusta harmaat ja ne näkyvät kollaasissa jossa seison vanen

kanssa :D (ostin js:llä XDDD ) ja kengät mutta ne ei oikeen erotu mutta

moorista ja makso vain 50 js niin oli pakko ostaa plus ne oli siniset eli octan kanssa XDD <3

pizap.com10.7765487637370825139463548765

ja täs vie tää uus kansikuva vaik näättehän te sen tosta blogin alusta XDD

mutta tää vaihtuu melko pian sillä vane vaihtaa kohta hiuksii XD

(toivottavasti se ei vane ollu salaisuus :DDD )

mutta niin noi hevosten kuvat pysyy samoina 

mutta toi ihmis kuva muuttuu XDD ja aika paljonkin silloin ,D

jäämme siispä sitä odottamaan

 

ja tosiaan olen saanu kysymyksiä XD jee

eli multa voi kysyy mitä haluu 

ja ny sain kysymyksiä mun sanonnoista XDDD

eli mikä speedfight what?! P&K mitä se tarkottaa :D

eli 

selitän

 

ekaks speedfight tulee mun skopasta koska se on peugeot speedfight 3  :D

se on ihuna <3 ja saan pian kortiiin 2 viikon päästä viikon jos en menis lomalle -.- XD

ja sitten

no fottia ei kysytty mutta kyllä se varmaan jotakuta ihmetyttää ja ehkä jatkossa

jos käytän sitä XD ja se tulee taas mun skopan rekisterikilvestä 

joka on 

23-oft 

XD eli mulle fotti 

ja

P&K

eli mun loppu tervehdys :D

ja vinkki se on ruotsia 

ja muuten kun on se flicka elokuva niin 

olen kuullut joidenkin puhuvan että se tarkoittaisi jotain

niiku en ny anteeksi vain muista että niiku ****** tyttöä eli 

siis että se tarkottais muutakin kun vain pelkkää tyttö

mutta flicka tosiaan on ruotsia ja tarkoittaa vain tyttöä ei mitään muuta :D

ja takaisin P&K:hon

eli se on lyhenne jota ruotsalaiset nuoret käyttää kännykäl tekstailessaan XD

tuli mieleen yks ruotsalainen tekstiviesti laulu XDDD

mutta niin siinä vinkit paljastan sen joskus XD mutta

koittakaa arvata

 

P&K

pizap.com10.7889199345372617139058990697

(ÄÄÄ mähän tarviin uuden loppukuvanki -.- xD teen joskus)