Morjens ! Se on sit saatu LIFE ja friiisuuuuu XDD Ihanan friisuni nimi on Diamondgirl mutta kutsun sitä Diana:ksi ja välil Dinaks :D

ja täs on sit kuvii siittä (niitä on sit "muutama" XDD)

osto-normal.jpg


uusheppa-normal.jpg

apuaaaaaaa :DD

friisutallis-normal.jpgsiinseon-normal.jpg

täs se on <3 ja myös uusi  kotitallini JORVIK STABLE se on tuttu starshine peleistä mutta se on osa uutta aluetta joka on kutsumanimelläni harvesi :D ja nyt tulee sitten nää TYYLI kuvat XD

lentoon-normal.jpg

nyrkkeilyyy-normal.jpg

mun temperamenttinen tyttöni XD (näyttää et se nyrrkeilis)

NYT ku on nää "piru" kuvat laitettu on aika näyttää Dianan lempeempi puoli XD

pari-normal.jpgs%C3%B6p%C3%B6pari4-normal.jpgs%C3%B6p%C3%B6pari2-normal.jpg

AAAAAaaw eks oo söpö pari <3 (rymyn andu wolf ja mun heppa Diana) nää kuvat oli hankala ottaa ku rymy aina puhu ku hepat oli oikees asennos kuten varmaan huomaatte kuvasta XDs%C3%B6p%C3%B6pari1-normal.jpg


paikka vaihtu mut nää edelliset ja tää on harvesissa otettu JA rymy jälleen avasi ison suunsa XDD

s%C3%B6p%C3%B6pari-normal.jpg

täydellinen kuva (moorissa) mutta tällä kertaa MINÄ miten onnistuin siinä mutta niin pilasin omalla asennolla XD

parieros-normal.jpg

täs nää rakstavaiset eros ja samalla minä sanon HEIPPAAA !! ja jos mun kamut lukee tätä niin lisää hauskoja kuvii harvesista tulee kunhan teen siitä kirjotuksen XDD