terve taas xD

mitä pidätte uudesta otsikkokuvasta?! vane ainaki ihastu siihen ;D

mut joo sain myös idiksen tähä muistelma juttuu vanelta

koska en oo edes kertonu kenellekkään miten päädyin ssohon ja kaikkee

joten

ottakaa mukava asento ja hentoo musiikkii taustalle xD

tästä lähtee:

 

kaikki alko siitä kun yhtenä päivänä olin gosussa (eli gosupermodel XD ) ja sielä voi tehdä omii

lehtii. Sit joku oli tehny sso:sta eli star stable online ja ofc luin ja katoin

ja tajusin et näithä on mul pc pelinä :D mutta en ofc tajunnu et toi on erilainen

mutta niitä oli jo enemmänki niit lehtii sil samal henkilöl joten ostin ja luin nekin

ja sit tajusin et siehän on kivoi kamoi xD että meen kattoo mikä se on

PXStudioRuntimeMMO%202014-01-12%2019-11-

ja siitä kaikki alkoi (sori ei oo yhtää vanhoi kuvii XD )

no pakko myöntää ihastuin peliin heti ku tajusin minkälainen se oli <3 .

eka hevoseni oli springhunter eili spring. sen kanssa tuli sit vietettyy paljo aikaa ja monta ilon hetkea

KUTEN

PXStudioRuntimeMMO%202014-01-12%2015-12-

 

tapaamiseni klaran kanssa.

meistä tuli hyvät kamut melko nopeesti

mutta siitä vasta kaikki alkoi oikei sanoin ton jo äskö xD

MUTTA SITTEN PARI PÄIVÄÄ MYÖHEMMIN

PXStudioRuntimeMMO%202014-01-20%2018-06-

tapasin vanen kun tosiaan klara aiko olla sen irl kamun kaa ja munkaa xD

mutta sit tosiaan klarann piti mennä ja jäimme vanen kanssa kaksin

muistan tän hyvin mut tosiaan meil nyt ei ihan alkanu silleen "aa sä oot sit niin mun pff" XD joo mut silleen

tai ainaki musta tuntu et takkusesti. Mutta suhteemme parani aina vaan ja meistä kolmesta tuli

hyvät ystävykset

PXStudioRuntimeMMO%202014-01-20%2018-07-

ja tosiaan sitten alkoi moorland ja fort pinta tylsistyttämään xD ja aloin miettiä star riderin ostoa

en tosiaankaan meinannut kysyä mutta rohkaisin itseni ja kysyin

ja sainkin kuukaudeksi 2.9.2013

ja olin ikionnellinen.

niihin aikoihin myös liityin dakon clubiin silver horses:iin

PXStudioRuntimeMMO%202014-01-07%2018-41-

sitten aika kului ja minun ja vanen ystävyys oli vahvaa olin 2 kk star rider ja sr oli lopussa

joten aloimme "kaakaoilla" suunnitella lifen hankintaa. ja vanehan saiki silloin mutta

minä joituisin odottamaan 2 viikkoa mutta olin taas ikionnellinen koska kuintenkin

saisin

ja tosiaan

silloin

fortin rannal vaa juostii melkeimpä ympyrää ja laulettiin

"timanttit on ikuisiaaa-aaaa ja lifetime on ikuineeee-eeen " XD

pizap.com10.7038308661431074139040454077

sitten 2 viikkoa oli kulunut päivä oli 31.10.2013

kun sain lifen ja ihanan diamondgirl:n eli dianan<3

 

ja siin tais olla tärkeimmät aini ja blogin perustit en muista koska XD

mutta joo on siit ny jonki aikaa ja näättehän sen koska eka postas on tehny niin sillon myös tein

tän blogin :D

 

mutta sitten tosiaan puoli vuotta on ny kulunu ja

mä oon tavannu vanen ja klaran vaan ssossa

ja silti noniin nyt tulee suuri paljastus XD

eli en oo sanonu tätä kellekkää

eli

vane nykyään et usko kuinka tärkee

ystävä mulle oot

varsinki nyt ku on vähän tiedät varmaan mitä ongelmii mul ollu ,D

ja muutenki vane on "auttanu" paris tilantees rauhottuu ja kestää ;DDD

arvaat varmaa

mut joo

ja myönnän että vane on mulle tärkeempi ku kukaan mun irl kamu

SIIN PALJASTUKSII xD

ja täyttä totta

pizap.com10.3605980370193721388514230056

 

Mr_Crepsley_by_JennaBee2009-normal.jpg

 

tää kuva kuvaa hyvin mun tunnetta jos en voiskaa olla yhteydes vaneen tai meidän välit menis poikki <3

crepsley on yhtä ihana XD

 

mutta täs näit mun muistelii ja moikkaaaaa

 

pizap.com10.7889199345372617139058990697