elän mielluummin onnellisuudessa <3

mutta joo

tänään oli <3<3 ihuna päivä

levi on viennyt mun sydämmen nyt lopullisesti<3

 

mutta joo :D

eli vane on tehny uuden oman clubin

ja pakko myöntää olin vähän pettyny mutta ei se mitään

ja ehkä parempi että jokasel on oma

pizap.com10.1371907135471701613930067769

mitä tulevaisuus tuo ?

siinäpä kysymys

mutta joo

clubi aihe siksi ETTÄ

 

maybe guard vampires clubillani ei välttämättä ole varsinaista

tulevaisuutta koska kukaan ei tuu siihen ja jotka tulee niin lähtee 5min sisäl

mutta

en poista clubiini KOSKA

se on crepsleyn muistolle <3

ja

clubini tunne arvo on minulle valtavan suuri 

R.I.P

2511_3-normal.jpg

 

ja sitten joo olen vieki levil

jos joku ihmettelee XDD

mutta niin

äskö muokkasin kuvan joka kertoo mun elämän tyylistä

tulevaisuustoivo-normal.jpg

toivottavasti näätte ja saatte selvää jos ette

niin usein käynti optikolla auttaa ja jos ootte jo käyny

niin usein käynti kuuses auttaa ??....??? anne mitä ?!

 

mut joo oon myös muokannu toisen johon

tuli teema tuubista XD

sade-normal.jpg

"pelko...epätoivo...suru"

joo tuli noiki mielee tosta kuvasta

mutta

niin se päälimmäinen idea tuli yhestä laulu pätkästä joka tuli tuubissa XD

"kaduilla tulviiii asfaltti kostuuu" 

xDDD

klassikko

mutta

P&K

pizap.com10.6669601760804653139472110593