joo sama fiilis jatkuu...

mut muokkasin taas kuvii sain inspiksen XD

mut siis on vaa sellasii pienii ihanii <3

barnabasarabi-normal.jpg

en jaksa oottaa ylihuomen tulee se leffa jonka nään yli yli huomen ja yli yli huomen saan mun arabin :D

en voinu olla jo hieman tekemättä muokkausta siitä XD

eli joo harjaa muokkasin <3

 

mutta vane...

dianaitkee-normal.jpg

(joo muokkasin et diana itkee <3 vaikka hevoset ei itke niin silti XD )

niin ootko vane mulle jostain vihane ?

mut joku ihan varmasti vaivaa tai jotain ?

 

mut joo mua huolettaa ihan oikeesti

oon ny maanantaista asit itkeny itteni uneen ku en tiiä

ja sit ku mulla ei oo ketän muuta jolle puhuu... :(

 

dianankaakivel-normal.jpg

"kenelle voin puhua? kenelle voin puhua..kun sä olet kaukana?"

 

ja sit vie yks muokkaus :D

kivetruohoo-normal.jpg

yksi lempi paikoistani :D

 

mutta ei täs muuta

ja huomenna on luokkaretki tampereella XD

joo mul on tavote et ostan sellaset hienot aurinkolasit ja sellasen mustan hatun

niitten 

koska

because i'm cool B)

P&K

parasloppukuvavalmis-normal.jpg