kaikki mukana hoilaa oijoijoijoi oijoijoi

 

mulla oli tylsää ihme XD mutta oon ollu ny monta päivää pois 

joten oon sinällään kyllä tän yhen päivän aikana tehny paljon

ja tosiaan löysin pari uutta fiilistely kappaletta :D

en kerro niitä koska ne on mulle silleen että teille ne on varmaan aika

XD silleen ei nin hyvät

mutta asiaan

eli sain viiiiimein VIIMEIN

vikin sielukuvan tehtyy tein tunnissa mutta silti :D

ja se ei oo niin selkee ku muitten mutta ite

tykkään siitä tosi paljon

ja senhän pitäski kertoo vikistä eikä niinkään siitä minkä näköne viki on mutta niin

TÄSSÄ SE ON

*sukunimi sotuuri xD*

ANNE MITÄ SÄ TEET?

OON IHAN FIILIKSISSÄ 

en pysy nahoissani

ei johdu kuvasta XD

MUTTA AAAAAAAAAAAAA

EN JAKSA OOTTAAA MAANANTAIHIN

LIIAN PITKÄ AIKA

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄA

miks toi o ?!

ihan sama 

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

oke ny rauhotun xD no en äääää.......

nyt se kuva

pizap.com10.9301359299570322139430365900

 

SIINÄ SE OOOOOO----OOOOOOOOON :D

ja muuten UUDISTUS EI OLE VIELÄ OHI

vaikka tein tän postauksen

 

joten 

P&K

pizap.com10.7889199345372617139058990697