moro taas ja joo en jaksa tehä viekään kunnon postausta :P

varsinki ku eilisen illan selitin vanelle bushidoo XD <3

ja niin huomen ruotsin valtakunnalliset kokeet...why XDDD

mut joo ihan sama ja nyt oon senki päättäny et vaik piti eka ostaa larten (jonka saisin ens lauantaina)

nii ostan eka barnabasin <3

PXStudioRuntimeMMO%202014-04-27%2016-06-

aaaaw <3

Johnny_Depp_dark_shadows_johnny-normal.j

tubla ripla aaaw <3<3<3


ja sitten vie muutama muokkaus :3

maisema-normal.jpg

en tiennyt en mulla oli tollanen maisema kuva mut pengoin kuvii nii löyty tollanen :D

ja muokkasin ofc

varjoissa-normal.jpg

sitte niistä tehuista eli joo olen kuvassa jos ette nää XD olen varjo :P 

mut joo

next

asennettatehu-normal.jpg

aiotko uhitella kansani ?!

ei kannata

barnabassiulussa-normal.jpg

joo tietysti barnabas aiheinenkin <3 joo se kuvaa et barnabas on (kyllä sekin) tosi

samanlainen ku minä joten barnabas on mun sielus koten larten

ja ei tässä

muuta

huomen yritän

YRITÄÄÄÄÄN XD

tehä sen postauksen niistä tehuista :P

se olis sit moro

P&K

parasloppukuvavalmis-normal.jpg