oikeesti ihana asia on se et koulus liiksas sulkapalloo ja tennistä <3 

oon harrastanu jotain 6 vuotta sulkkista mut en enää xD

mutta

mutta mun polvi

pelkään et se jotenki menee sijoiltaa mun äkkikäännöksis

se on ainoo mikä huolettaa xD

sama skopalla mä pelkään jos skopa niiku lähtee kaatuun just oikeelle polvelle

niin pelkään et se polvi ei kestä sitä 100 kiloo xD

ja mulla on muuten tosi vahvat jalat mutta katotaan miten käy xDDDDDD

en vaa kirjota jotain pariin päivään jos taphtu jotain xDDDDDDDD

ei vaiskaan


mutta asiaan

ou jee tulee hyvää musaaki oikeen voicelta just ku tätä kirjotan XD

mutta tein muokkauksen vikin kanssa ja

vikitunnettacobbi-normal.jpg

joo varmaan arvasitte että cobi tyyli jatkuu XD

mut joo täs jos ette muuten tajuu nii kattokaa mun katsetta niin siin viimestään lyödätte sen mun tyylin

ja

jos joku ei tajuu et on silleen et sulhan on ollu koko aja saman näkösii ja silleen

nii ku tuutte tähän ikään nii sitä alkaa miettiin miks jotain tekee

ja mulle muokkaaminen on enemmän ku muokkaamista


se on mulla vapautta niiku laskettelu ja ideoiden toteuttamista

ja kertoo tosia paljon musta ja mun tavasta muokata XD


ei täs muuta moido

P&K

parasloppukuvavalmis-normal.jpg