bara du ingen annan

joo eli muokkauksii oon tänään tehnyt ja yhdellä on mulle

tosi paljo merkitystä 

eli joo tein vanen antaman idiksen

mukaan :D

min%C3%A4kasvokuvaa-normal.jpg

joo eli larten ja barnabas on osa mua ja siihen on paras tottuu >:D

joo eli vane sen tietää jo että jos menetän jonku luottamuksen sitä ei saa

enää koskaan takas ja sillo mun sieto kyky on äärimmillään enkä

oo kovinkaan suopee sitä henkilöä kohtaan

 

mutta sitten eli olen aika siis tosi paljo

sekoulu clubilaisten kaa

ja kirjotan niistä nyt vapun aikana mutten

tänään XDDD

 

joten laitan sen muokkauksen jo tänne koska en tiiä

en malta olla laittamatta XD

weare-normal.jpg

eli mulle mun clubi on ku perhe ja tosi arvokas :D

(harmi et isoo ryhmäkuvaa on hankala ottaa)

 

mut joo ei täs ny muuta muutaku

et

HYVÄÄ VAPPUU

parasloppukuvavalmis-normal.jpg