okei ny meni yli XDDD eiku täh mitä just kirjotin....

mutta joo mun piti tänää alottaa jos menis starshineistä ainaski sen vika läpi

koska oon menny niistä vaan sen 2 koska muut on liian scaryja mun sydämelle XDDDD

oon kaikis kohis aina sillee pumputi pumputi pum varsinki jos on jotai

takaa-ajoo -.- mutta ehkä joskus kyl XDDD joo shemppaan itteeni ku katon meren

gameplayt niistä XDDDDDDD

 

ja otsikko ei kerro sit mitään XDDDDDDDD

HUOMATKAA SE

mut joo PITI tulla vidi mutta omaan tyyliini se oli HIRVEE yh -.-

mutta joo tulossa on kyllä kaks molempiin pitää kuvata mutta vie

joten ne tulee vasta ens viikol varmaanki XD aattelin myös ehkä täytyy kattoo

nii tehä jonku gameplayn stabussa koska muissa en jaksa XDDDDD

mutta täytyy kattoo ja olis kiva saada joku mukaan :D BUT

tietty on pari asiaa XDD 1. täytyy olla skype 2. öö ja toisen osapuolen eli sen joka haluis mukaa

nii täytyy niiku miten sen sanoo öööööö niiku sijoittautua minun aikatauluihin eli siis

olipas taas hyvin kirjotettu eli niiku että MINUN ehdoilla :P mutta veikkaan et teen sen yksin koska

se on PALJON helpompaa XDDDDD JA PLIIIIS TYYPIT

jotka vaa osaa auttaa nii kertokaa et miten saa siihen sen lärvin ku aattelin jos saan siihe neuvot nii

sit kuvaisin yksin ja lärvil XDDDDDDDDDDDDDD joo kauheet soopat täs taas vaihteeks

 

JA VIE YKS ASIA JONKA TE SIT TEEETTE muuten iso paha namusetä anne suuttuu ja pahasti

elikkäs

oon alottanu ny mun dokumentti maratonin eli katon mun kaikki dokumentit yhestä sarjasta ja siihe

kuuluu 52 osaa ja ioon kattonu kaks elikkäs 

vaaralliset meduusat ja chitwan ja paratiisin vartijat (yks ja sama :P)

elikkäs koska en oo niistä kaikkii kattonu aikasemmi kuten haihin liittyvää tai intiaaneihin XD

mut ny katon neki ekaa kertaa sit JOTEN

TE kerrotte minkälaisen katon seuraavaks elikkä

katon joka ilta yhen ja siis päätätte huomiseen tai sitä seuraavaan iltaan et minkä katon XD

ja saatan kuvata pätkii ku katon maybe XDDDD koska aattelin tehä hieman koira

ja muutenki irl aiheisen kanavan joten elikkä ne aiheet

VALITSETTE joko vesi tai maa

ja sit ööö ootas nii hyvä tai huono molemmista yks

eli esim.

vesi-hyvä

maa-hyvä

vesi-huono

maa-huono 

XDD sileee

ja

en enempää tylsistytä teitä joten morrrrrrrroooooooooo

aini ja vane jos se lukee nää nii jose on lähteny clubista ;(

yh

yhyhyhyhhy

XDDDDD

plääääh mul on kuvii jotain randomii mut ei jaza laittaa koska se vidi harmittaa -.-

MUR vihaan itteeni XDDDD mutta ehkä saan pienellä muokkauksella paremman OKEI EN

en saa se on niin paska

mutta

 

MOROOOOOO

P&K

anne rakastaa teitä ja pahoittelee teksti postauksesta ja kumartaa

ja hiljenee tältä illalta

joselent%C3%A4%C3%A4vesiputous-normal.jp