joo ofc kuuntelen taas let it go -kappaletta <3 XDD

mutta joo oli mulla asiaakin XDDDD

ja

ofc simssiin koska en jaksa olla ssossa muutaku hoidan hepat

ja teen dailyt jotka täytyy et saa seuraavat tehut :D

mutta perjantaille oli tärkeitä suunnitelmii mut ne siirty en tiiä kestääks mun pää mut pakko

kestää :D

 

joten ASIAAN

elikkäs oon koko tän päivän tehny sitä mun tilaa simssiin -.- huh

kauhee homma mutta talli on melkein valmis ja talo on melkein valmis XDDDD

että en pystyny tekee eka tallii ihan loppuu ennen ku alotin talon

ja talookaan en malttanu tehä ku ajattelin tehä sit laidunta mutta sit päätinki että

jos jatkan siitä sit vasta huomen tai koska ny jaksankaan XDDDD

mutta

kuviiiii

Screenshot-8-normal.jpg

siinä on talli ja ette uskokkaa miten vaikee on sisustaa iso talli hienosti mut pienempään ei oo varaa XDD

Screenshot-4-normal.jpg

ja siinä on perheen mummonmökki (perheessä ei oo mummoo :P) ja se on talomalli sit tyypit XDD

ja joo yläkerta ei oo kokonaan sisustettu että se enää puuttuu XDD ja tallista pari aluetta joihin en oo keksiny

mitään joten vinkkejä voi laittaa kommentteihin

elikkäs mulla on jo:

pesutila

rehuvarasto

heinävarastoja 2

toimisto

satulahuone

karsinat

hoitotila (pesutilan vieressä)

hoitotilaa ja pesutilaa vastapäätä synnytys karsina mikälie XDDD

sit pilttuu et voi paritella >:D krau

jaaaa sit on

treeni tila joka jatkuu myös ulos

nii ja olis vie kaks sellasta isohkoa tilaa että ideoita vaan nii auttais paljo XDD

oon miettiny "tallilaisten" tauko tilaa mutta antakaa ideoita vaikka että minkä tyylinen ;D

mormoooooooo

P&K

anne kumartaa

joselent%C3%A4%C3%A4vesiputous-normal.jp