noniin elikkä aattelin just että miks vitussa en tehny

200 faktaa 200 postaukseen (facepalm)

oikeesti ku miettii ,D

joten teen uuden 200 postaus postauksen mutta vain 202 postaus

mitä mä selitän koitakaa ymmärtää koska en osaa kirjoittaa suomea XDD

tällä hetkellä XDDDD

alotetaas:

1. friikkisirkus mangat uh iiihanat <3

2. olen laskettelija henkeeni ja vereeni (eri asia ku minkä tiiätte >:D)

3. lasten se piirretty avatari on niiin paras XDD mun on joka aamu pakko kattoo paitti et 

se loppu ny tänää -.-

4. en oo viekää lukenu friikkisirkuksen 3 vikaa kirjaa (oon henkisesti koko tän ajan valmistautunu :/)

5. vane lataa täl hetkel tubeen clubi vidii <3

6. MÄ tiiän mis vane asuu >:D

7. powerpark forever <3 uh

8. me ollaan käyty joka vuos siitä asti ku olin 10 v.

ja 2 kertaa iha normisti kesälomal mut sen jälkee joka 

vuos powerparkin päättäjäisis koska 12 asti yöl auki >:D ja NIIIIN PARAS

ilotulitus show <3

9. en oo koskaan käyny lintsillä >:D

10. I HATE HELSINKI FOREVER

11. rakastan huovuttamista

12. rakastan yläasteen paritanssei <3 joita tosni ei oo enää :P

13. jesari korjaa kaiken ,)  ( miten toiki ny tähän edes liitty O.o)

14. mun toinen nimi onki maria LÄLÄLLÄÄÄÄ XDDD

15. autokoulu on paras koulu :P

16. tykkään koulustaaaaaaa

17. matikka on parastaaaaa

18.  bilsa on parastaaaaa XDD

19. mun tuleval luokal on vaa yks poika :P

20. jättivaahtikset on parhaita

21. syön niitä kokoaja

22. oon henkisesti valmistautunu ihan oikeesti

siihen että joka kerta ku meen rinteeseen se saattaaa

olla mun vika lasku

23. tulevana talvena aion opetella menee reileil ja hyppii vähän >:D

24. herään aina kasilta :/ 

25. koska sisäinen kello -.-

26. tiedän kuinka monessa leffassa johnny depp on ollu näyttelijänä (facepalm)

27. ja mun kone on täynnä kuvii johnny deppistä XDDDD

*todiste*

Johnny-Depp-Facts-normal.jpg

28. koska kahoot jota tehtiin koulus XDDD

29. pohjanmaan kautta viini pitää juoda

30. appelsiini shotit on niin parhaita XD

31. kai tiedätte missä käytiin huen taistelu

32. clybi vidi on NYT tubes

33. vane lähti NYT ;((((((

34. vain elämää ykköskausi uh <3 iiihana koska cheek XDDDD

35. inhoon sadetta -.-

36. mikroautoilu on kivaa mut scarya XD

37. seinään täysii juokseminen on jännää

38. varsinkin jos siin seinäs on betonistä tehty sellanen ikkunan reuna johon sit

juoksee kurkku edellä XDD

39. mulle melki tapahtu sillee niiku kimi räikköselle että äänihuulet melki vaurioitui siin

törmäykses niin et mun ääni olis kokonaa muuttunu XDD räikkösel niin kävi lapsena

40. taustaa tietoo ofc :P

42. Jooga on ihanaa <3

43. riikinkukot on nii ihanii <3 XDDDD

44. hammaslääkärii ei meinaa tunnistaa ilman sen valkostatakkii ,O XDDD

45. mun oikomis hoidot on VIIMEIN PÄÄTTYNYYYYY XDDD

46. kaikkii kinosti

47. dokumentit varsinki eläimistä on mun toinen elämä <3

48. mun puhelin numero alkaa 04 XDDDDD yrittäkääpä arvata loput

49. avatarista SUKO ON NIIIIIIN PARASIHANA XDDD

50. osaan viimein soittaa lautturi kappaleen XDDDD

51. oon ainostaan melko hyvä videoiden tekijä kun vidissä on joku tarina XDDD

52. pelkään ukkosta :O XDDD

53. pelkään raketteja koska 2 on tullu mus päin ja yks lähelle naamaa XD

54. mä oon saanu turpiin mun veljeltä XDD

55. mut silti se on niin best :3

56. pääsen lappiin katteleen taas poro ja silitteleen niitä syksyl

57. eiku en mä niitäs illo voi silitellä -.- ne saattaa hyökätä koska kiima XDD

58. very dangerous >:D

59. mulla on nälkä

60. oon kattonu josksu 6 vuotiaana k-18 leffan ku äiti oli töissä illal ja iskä anto kattoo

XDDDDD aika evil

61. enkä muista siitä mitään keskivaiheesta koska se oli niin tylsä

eikä siin tapahtunu mitään rakaa hei XDDDD

62. koska se oli sen ajan k-18 :P

63. mikä fakta toiki ny oli O.o

64. koiran oksennus on ällöttävintä mitä tiiän XDDDD

65. poronpipanat on hyvii ;D nam nam

66. frozenjoughurt on niiiin parasta XDDD (en oo varma kirjotettiiks se tollee)

67. tuning autot on tosi hienoi XDDD

68. mut niis näyttelyis on kauhee meteli yäh -.-

69. miks formula kuskit saa miljoonia siitä kun ne ajaa o.O

70. ja tuosta opimme että mietin ihan tyhmiä juttuja XDD

71. mun leuat lonksuuuu :O XDDDDD

72. värjään blondiks heinäkuun lopussa :P

73. vane sun vidis ei oo viekään tubes ainakaa mul -.-

74. vali vali vali vali >:D

75. stalkkaan joitakin asioita/henkilöitä jollo voin mielessäni mollata niitä XDDD

76. aika evil  ,D

77. miks kaikki melkein kaikki tytöt meikaa kouluun ennen liiksa tuntii

JA

liiksa tunnin jälkeen (facepalm)

78. oon jotain reilusti reilu 160 cm pitkää XDDD :PPPP

79. hakkerit on kusipäitä -.-

80. autiotalo on iha vitun vaikee soittaa -.-

81. samoin rakastuin mä luuseriin XD

82. uh nukkuminnen ehkä tiesittekin jo mutta silti uh

83. vanen vidit on aina niin ihaniiii <3

84. meitin soturit on niiin ihaniiii <3<3<3

85. ja tottelevaisii >:D

86. armeija on irl helpompi nykyän ku ennen vanhaa XDD

87. vihaan kaikkee venäjässä koska neuvostoliitto >:(

88. jäämeren ranta on ihana paikka kun ei oo laskuvesi joka

paljastaa vitun roskaajien kaikki lasisirut ja kaikki muut roskat rannasta -.-

89. ei oo mitään parempaa kuin revontulet ,D

90. kahvi on pahaa

91. rakastan piirtämistä <3

92. mutta inhoon ihmisten piirtämistä koskoa en osaa >:D

93. kirjonta on iiihanaa XDDD varsinkin ristipistot <3 uh

94. inhoon ananasta >:P

95. mulla on mun koiran maitohampaista tallessa kaikki poskihampaa ja kulmahampaat :D

96. rakastan pollux-kirjakerhoo <3<3 koska olin siin jostain 5-6-vuotiassta asti XD

97. en tosin ole enään ;(

98. rakastan jännitystä EXTREMEEE

99. luen vain jännitäviä kirjoja ja sellasia joista pidän XD

100. en ole lukenut ainuttakaan huonoa kirjaa :o oon aika

hyvä valitteen kirjan josta pidän ,D

101. mmmm kermasta

102. oon rikas >:D MUHAHAHAHA koska pappa betalar :3

103. rakastan leipomista ja varsinkin sokerimassa ja marsipaani ruusujen tekoa <3

104. kerran hevoshullu aina hevoshullu

105. rakastan ostos-TV:tä uh

106. katon sitä nytkin täl hetkel >:D

107. oon itkupilli :PPP

108. senkin takii mua on kiusattu koska rupeen itkeen tosi helposti -.-

109. olen toooosi pahasti allerginen varsinkin koivun ja mikä se oli leppä(kö)

mut nii niin niitten siitepölylle :/

110. olen äärimmäisen huono muistinen joissain asioissa

111. en jaksa oottaa autokortin teoriatunteja :3

112. oon nähny vaan kerran ritariperhosen joskus olisko toissa kesänä ja sitä

enen luulin ettei ritariperhosii oo suomes (FACEPALM) anne ei näin 

113. rakastan valokuvaamista varsinkin eläinten <3<3<3

114. miks kaikki opettajat asuu mun naapurissa -.-

115. syömäpuikoilla on kiva syöd :D

116. asun omakotitalossa onneks :P

117. inhoon junalla matkustamista XDDD

118. rakastan mangaa ja animea :3

119. rakastan pitkiä automatkoja

120. inhoo hyönteisii XDDDD

121. 13 on mun epäonnen numero :P

122. rakastan laipin matkamuistokauppoja koska sie on nii ihanaa tavaraa

123. biljardi on kivaa vaikken paras siin olekkaan :D

124. samoin tennis ja sulkapallo mutta niissä sentään olen aika hyvä ;D

125. koska olen harrastanut joskus sulkapalloo monta vuotta XDDD

126. pesäpallo on oikeesti parasta mitä tiiän <3

127. uiminen on kivaa ,D varsinki isol hiekkarannal <3

128. inhoon sipulia >:P

129. 25 asteen lämmössä seuraamassa carting ajoo/kisaa UH <3

130. mikä olisi parempaa viihdettä kuin popcornit ja monster jam freestyle XD

131. saanalle kiipeeminen on kauhee urakka :o XDDD mut ei mahdoton

132. mulla on aina tyyny mun tuolin alla :P 

133. inhoon koneella oloo sängyssä jos ei oo isoo kirjaa koneen alla XD

koska muuten kone lämmittää ihan sikana sitten ku se siin on jalkone päällä ollu pari tuntii

134. inhoon teeskentelijöitä -.-

135. pitkät lenkit koirankaa on ihanii koska voi suunnitella kaikkee XDDD

136. rakastan talvee (oon kai sanonu sen jo aikasemmin mutta kertaus on opintojen äiti)

137. luen aina kokeisiin vain ja ainoastaan viimesenä iltana XDDD

138. ja silti saan 8-10 numeroks XDDD (riippuu aiheesta ja aineesta)

139. jos inhoon jotain biisiä saatan ruveta tykkään siitä sitten ku oon kuunellu sitä enemmän XD

140. rakastan pianon soittamista <3

141. pidin vanee alkuun ku tavasin vanen ekan kerran ssossa kauheena pissiksenä XDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

142. paljastuksii >:D XDDDDDDDDDD

143. uh kakkuuuu uh <3

144. olen perso herkuille :3

145. yök majoneesi on pahaa >:P

146. en koskaan osaa käyttää tätä hymiöö --> =D

147. vaikka tykkäänki siitä XDDDD

148. haluaisin soittaa huilus mutta en hikistä klassista jota

melkein kaikis jossa niiku vois opiskella huilun soittoo soitetaan sitä -.-

149. unisieppärit uh <3 

150. mulla on yks iso ja ofc susiaiheinen ja se roikkuu mun ikkunassa :3

HUS painajaiset >;D

151. unohdan välillä mitä olin tekemässä XD

152. en voi olla ilman mun levyyni D:

153. joka on mun suussa koko aja :D koska pakko :P

154. pirates of the caribien on niiin yks mun lempi leffoista ,D

155. oon pro katkaiseen kitaran kielen kun yritän virittää sitä XDDDD

156. tykkään puhuu omista kokemuksistani koska ketään ei ne kiinnosta irl

joten en oo niitä kellekkään kertonu :(((

157. haluun lappilaisten selattee söpöt kengät jotka on tehty poron turkista <3

158. yöh pentutehtailijat D:< ja samoin eläinrääkkäys 

159. hakkeri=kusipää

160. rakastan mun uutta clubia koska se on kaikista parhain <3

161. tykkään iskelmästä :D

162. INHOON JARI SILLANPÄÄTÄ ENEMMÄN KU KETÄÄN MUUTA

LAULAJAA IKINÄ -.-

163. mun pappa oli laulaja : )

164. mekon tekeminen on ihan saatanan vaikeeta

165. stranformers FOREVER <3 XDDD

166. koska mun paras veli ,D

167. uh moottoriurheilu paitsi formulaa ja moto gt:tä lukuun ottamatta

168. mettäkoneen kyydissä olo on scaryyy kun se on tosi toimessa

169. söin aina pienenä nallemakaroneja kun olin oksennustaudissa :3

mutta nykyään niitä ei enää myydä D;<

170. oon ala-asteelta asti muokannu gimpil kuvii koska meille opetettiin :P

171. ja yläasteel vie jotain kikkoja opetettiin ,D

172. oon muokannu susi kuvii liian kauan :P

173. haluun ehdottomasti ajaa moottorikelkalla sitten joskus ,D

174. moottorikelkan tuoksu on NIIIIIIIIIIN IHANA uh <3

175. en ole vadelmien enkä puolukoiden ystävä 

176. kaikki luulee mua laihemmaksi ku mitä oon ja sen takii

mua on myös mun painonki takii kiusattu -.-

177. ja kaikki myös luulee mua heikommaks ku mikä oon

koska oon mukamas niin pieni -.-

178. miks kaikki aina aliarvioi mut -.-

179. itse asiassa perjantai 13 päivä ei ole pahin epäonnen päiväni

vaan 30.3. perjantai -.-

180. I never forget you 30.3. day -.- (en oo varma kirjotettiiks se tollee XDDD )

181. en oo koskaan kaatunu mopolla :D enkä skopal

182. ainoo asia minkä takii olis kiva pelata sellasta hyvä laatusta sotapelii

olis se et olinsin sellane maasto tyyppi XDD eli maastoutuisin >:D HEHEE

183. haluisin minin sit ku on 18 v. XDDD eli se auto (mini cooper)

184. pelkään vanhoja rakennuksii ;o

185. mun mummulassa oli "kummitus"talo jossa "kummitus" "oli" pannu

"verhot eli ressun ikkunaan kii" XDDDDD 

186. ratsastaminen on parasta mitä tiiän vaikken oo ollu hevosen seläs muutaku 

talutuksessa -.-

187. mustangijoki -kirjasarja on yks suosikkini :D

188. yön talo on iha jees kirjasarja : ) mutta ei voita friikkisirkusta >:D

189. käyn vähintään kerran vuodessa lapissa joskus jopa kaks tai kolme kertaa .D

190. weed on paljo surkeempi laadultaan ku hopeanuoli -.- mutta

sen tarina on silti ihana <3

191. rakastan palapelien tekoo mutta inhoon 3D -tai metallihohto-palapelei XD

koska ne on vitun vaikeita ja 3D mahoton ainaki se yks jota yritin tehä ,D

192. playstation 1 on aito klassikko niin kuin sen pelit ,D

193. rakastan zeldaa (wii peliä) <3

194. huskyt on ihanii ja varsinkin valjakolla ajaminen <3

195. jääkeikko on yli arvostettua ja inhoon sitä paitti jos sitä on liikunnassa

ja jos sitä pelataan juha matin kaa :3 <3

196. keisarin uudet kuviot on hei aito klassikko  kans ja niin paras XDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD joo mulla on omaa kivaa

197. mulla on aina omaa kivaa >:D

198. faktojen keksiminen on easy cake

199. koska kakkujenkin teko on niin helppoa >:D

200. inhoon joissain asioissa näsäviisasteluu :P

201. kaikki lyttynaamaset kissat ja koirat on rumii 

202. asun leikkikenttää vasta päätä :P

noin ja se on sit siinä

ja muuten

onneks olkoon niille jotka lukivat nuo kaikki faktat

ja olette jälleen fiksumpia anne tietoudessanne XDDD

mutta ette tiedä vielä juuri mitään minusta >:P

ja muuten aloitin eilen illal joten noi vanen vidi juttut

on eilen siihen aikaan joskus illal ku kirjotin nii tapahtunut :PP

XDDDDDD (niitä tietoja te ette taida tarvita mutta mie tarviin :P )

 

ja osa on ihan turhan päivästä ja ehkä about pari asiaa tuli toistettuu

siitä kun tein 100 faktaa itestäni jo aikasemmin :PPPP

P&K

anne kumartaa

loppukuvavesiputousteksteill%C3%A4-norma