vois koulu antaa edes pikkusen armoo XD

mul on huomen ruotsin koe ja perjantaina enkun koe -.-

JA

JA

JA

JA

TÄRKEIN

asia on se että

perjantain ja lauantain välisenä yönä tulee dark shadows (finaly)

joten miettikää kun on oottanu sitä jo puoltoista viikkoo

ja sit sitä enne on kileten (miks kirjotin kileten?) siis kielten kokeet -.- i don't like it XD

uh ihanaa ku nään viimein lauantaina (koska nauhotan en valvo edes yötä sen takii XD)

aamul päiväl koska ny katon ja sit ku saan vie arabinki <3

Dark-Shadows-21.jpg

hei oli pakko purkaa tätä mun intoo jotenki XD

 

mut joo ja sit

jos ihmettelette sitä et miten barnabas liittyy mun joka asiaan

kuten viime videon idiksen saantiin :D

niin syy siihen vidin ideaan oli no edelleen toisena osa puolena dako ,D

ja sit koska barnabasista on samal ideal tehty vidi ku mäki

oon tehny mut sil a thousand years musal ja mä tein eri musal

joten sain siitä idean musaan ja hieman vidin rakenteeseenkin

ja kuuntelen tälki hetkel sitä...kyllä xD mut jos ette usko

niin tässä todiste >:D

http://youtu.be/duP4iCMjQ84

joo oon hyvä saarnaan kun oon sil pääl :P

mun elänä lyhyesti barnabas, vane ja dogi :D ja niihin mitäny sisältyy

mut pääasiat on siin xD

haliiii-normal.jpg

"Don't ever forget"

 

ja etten enempää saarnaa

P&K

ja 

hyvästi :P

(kyllä katon taas omaa vidiini <3)

parasloppukuvavalmis-normal.jpg