siis kipeenä olo on kivaa ku ei tartte mennä kouluun ja voi vaan nukkuu mut kyl se vähän on välil tylsää varsinki sso:ssa ku pääsen sinne vaan aamul ku on kipee ja sie ei oo ketään :( joten tein tälläsen videon sen löytää myös tubesta mutta laitan ne mieluusti tänne myös XD täs se on

http://youtu.be/PMqkMqk2xsQ


siin siis on joku tyyppi (eli se enkkuks kirjotettu on sen puhetta et sen erottaa paremmin) joka väittää mua hulluks ja siis se näyttää vidii mulle/ teille ja sit mä oon siin sillee ettäs kehtaat mut sit lopus oon silleen että joo oon hullu mutten häpee sitä EN OO SIT OIKEESTI HULLU xD mut tän videon idea on se ja tää stoori ny oli sen takii et jos joku ei ton videon ideaa tajunnu XDD

......................................................................................................................................................................................................

goldimin%C3%A4-normal.jpg

mie lähen nyt ja jos joku on kipee tätä lukiessa niin pikaista paranemista ;D