mä oon rage tuleel XD oikeesti olin äskö vihasempi ku ampiaiset tai herhiläiset XDDDD

koska olin viimeks syöny kello 10.30 ja ny vasta vartti sitten söin uuuuh MIKÄ TUNNE

mutta oikeesti sit TOINEN ASIA mun kädet haisee siis ihan HAISEEE sipuli-desinfiointiaine seokselle

ja voin taata sen että se on HIRVEE YHISTELMÄ D: voin pahoin HYI HELVETTI XDD

mutta joo sipulin vihaajana XDD mulla on jonnal oli omaa kivaa tehtaal ku piti 

"kuutioida" sipuli XD ja ku me molemmat vihataan sipulii nii me tehtii periaatteessa sipulimuussia

koska me haluttii niitte olevan mahollisimman pienii XDD ja me saatiin niille oma pakastepussi :P

joo XDD ja ofc kahvi taukoi oli paljon .... plus paskin asia on viimein hoidettu -.- FINALY

mutta oikeesti väsyttää iha saatanasti ja mulla on vaa tunti aikaa olla koneel ainoastaa paitti huomen

koska pääsen jo puol kaheltatoistaa :PPP XDDDD

ja niin KOLMAS ASIA JOKA VITTUTTAA ON se että:

MÄ EN VOINU KATTOO LEMMEN VIEMÄÄ KOSKA VITUN KOSKIKLINIKKA JA BUSSIIII D:<

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

vierotusoireet lempparista XDDDDD

 

 

mutta joo kukaan ei sit tuu valittaa tästä postauksesta koska vittu mie en rupee tekee

postausta kymmenes minas -.- ja muute just valmistettu nakki on parastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

uuuh <3 mutta nii ja mikä parasta tos koulus on

arvatkaaa

.....

ette te sitä koskaan arvais joten kerron eli

sie voi olla koulun kirjastos aina niiku tauoil JA JAJAJA

sie kirjastos on ihan VITUSTI koneita

sie on normii ja maccii uuuuuuuuuuuuuuuuh <3 vapaas käytös

IHAN VAPAAAAS

ja tää paranee vie

sie

on

kone

jossa on kaiki huippuluokna

VIDEOEDITROI OHJELMAT JA LAITTEEEET <3 

olin sillee

HALLELUUUJAAAA

ja se on ihan täysin vapaa-ajan videoitte muokkaus käytös :3

ja oikeesti voisin tehä joskus sie stabu vidin mut täytyy kattoo :D

ehkä muis jaksois koska ny ei jaksa XD

ja oikeesti rakastan tota kouluu uuh <3 niiku meidän luokka on iha paras

kaikki 3 eli kolme vuotta jo olleet on iha parhaita uuuuh ja kahvitauot jollo saadaa kaikkee namii :3

ja se kouluruoka <3 OON TAIVAAS koska en koskaan tykkää kouluruuas mut sie on taivaallista ruokaa

ja oikeesti sie on aina niiku jälkiruokaa ja smoothieta <3 uuuuuh ja yli puol tuntii ruokatauot <3<3<3

nähkää vaikutus kun en ole voinu puhuu kellekkää :D

joten tässä on mun tunteen purku ,D

P&K

anne kumartaa

VALMISsyksyloppukuva-normal.jpg