fakta pläjäys 170 postauksen johdosta :P

1. oikee nimeni on janika

2. kävin pienenä paljon puheterapeutilla k-kirjaimen takii

3. ja kuutos luokal koska kielen oikee lepopaikka oli ihan pielessä (joo hammaslääkäri XD )

4. haluaisin toiseksi koiraksi pyreneittenmastiffin <3

5. en voi elää ilman musiikkia

6. laskettelu on koko elämäni

7. sydämeni on nyt ja aina lapissa koska lappi <3

8. olen törmännyt suteen irl

9. ranua on paras käymäni eläintarha 

10. olen käynyt vain norjassa ja ruotsissa suomen lisäksi XD

11. uh pehmot uh

12. jatkan amikseen konditoria linjalle

13. lukio on perseestä

14. I♥ Barnabas forever

15. jace wayland ja larten crepsley <3<3<3

16. eftersom svenska <3

17. rakastan videoitten tekemistä :D

18. kuvienmuokkaus on yksi eniten vapaa-aikaani vievä asia XDD

19. sso is the best :P

20. ilman blogii en vois enää olla XD

21. minulla on samsung mikälie trend plus XDDDD valkonenki vie :P

22. koska jooga <3

23. luonto ei voita mikään :3

24. sen takii laskettelu on nii ihanaa ja myös sen takii et siinä tuntee olevansa

vapaa koska päätät omasta elämästäs

25. LEVI FOREVER

26. kasvoin hopeanuolta katsellessani :3

27. kerään schleichei

28. sudet on ihanii <3

29. olen enemmän poikamainen kuin tyttömäinen XD

30. 9A LIFE FOR EVER

31. mun peruskoulun lopputodistuksen keskiarvo on 9.06 :D

32. sain isomakkara leidit kädentaitaja stipendin koska kässä <3

33. oon saanu shekin XDDDDD

34. oon syntynyt klo 00.07 PANKAAHAN POJAT PAREMMAKS :P

35. rakastan poikii XDD koska pojat facepalm

36. irl ainoo hyvä ystäväni on hömmö...

37. joka on poika ja ku toine veli <3

38. hän se opetti minut rakastamaan urheiluu ja opetti lasketteleen ;) <3

39. olen ampunut kiväääril XD ja oon hakasiin joten varokaa B) 

40. ruoka ennen kaikkea

41. oon saanu tähän blogiin 129 kommenttii

42. oon kesäloman loputtua tai melkein kesäloman lopus pelannu ssota vuoden

43. ootan sson juhannus juttui innol XD

44. rakastan mun clubilaisii (HUOM ystävinä)

45. olen faktapää :)

46. en oo koskaan kulkenu lentokoneel

47. en oo viekää saanu skootterin sisäänajoo suoritettuu -.-

48. 13 päivä perjantai-BAAAD DAY

49. uskon kohtaloon

50. ahmat on niiiin ihanii :3

51. heluisin aikuisena hankkii fretin

52. hyi viitely ja rokotteet ja kaikki piikit ja ittensä satuttaminen HYI HEMMETTI

53. korkeys hypyn puomi I never forget you -.-...

54. koska mun selkä melkein meni sen takii...

55. sen takii puomikammo korkeushypys XD

56. oon nähny elämäni menevän filminauhan tavoin (miten sitä ny sanotaanki)..

57. kun kaaduin lasketellessani ja ehdin siin kaatumis lennon ajan miettii

että nyt menee ranteet ihan paskaks koska lensin kädet edel 

58. ei ne menny koska kohtalo

59. soitan pianoo

60. puhun lapinmurretta enemmän kun koti murrettani hämäläismurretta

61. parit muuttujat on kivoi matikan laskukaavois XD

62. oon harrastanu mopocrossii koko ikäni aina 5-vuotiaasta tähän asti

63. disney leffat on parhaita XD

64. kerään barbi elokuvii koska nekin on parhaita :P

65. kyllä olen 15 vuotias 

66. en koskaan anna anteeksi...

67. silloin sietokykyni määrää suhtautumiseni henkilöön joka on ansainnut anteeksi antamattomuuteni

68. kova kuori pehmee sisus XD

69. rakastan fantasiaa <3

70. duudsonit on parhaita

71. oon viettäny niitten kaa aikaa irl (enkö tod oo ollu missään duudsonit tuli taloon jutus XD)

72. katon salkkareit 

73. pellolla on kiva käydä

74. mun polvet on ihan paskana koska laskettelun takii kohdistuva miten sen ny sanoo

no kaikki koska ne on nii tärkees osas lasketteluu mutta EI SE HAITTAA

75. mun lempiväri on lila,harmaa ja pinkki

76. flicka ei tarkoita ruotsiksi kaunista tyttöö muuta kuin vain tyttöö (tajutkaa jo XD )

77. muusiikissa biitti ja sanat ovat minulle tärkeimpiä

78. olen suunnettelija ja suunnittelen kaiken etukäteen...

79. kun suunnittelen jotain nään sen päässäni

80. ajattelen tosi paljon

81. musiikki auttaa ajattelemaan :D

82. olisin halunnut sisustus suunnittelijaksi mutta ei pääse ilman lukioo -.-

83. sen takii sims on niin best koska siin saa toteuttaa omat suunnittelut XD

84. olen eläin exspertti XD

85. inhoon syksyy ja kevättä koska yleensä se sää on sellasta kakkasta ja vettä sataa -.-

86. pelkään osittain pimeetä

87. pelkään osittain korkeitapaikkoja

88. inhoon järvessä uimista pohjassa olevien asioiden takia...

89. koska pelkään sitä että jos niiku kävelen/kahlaan järves ja sit astun

jonkin päälle tai jos sukellan ja nään jotain tosi ällöttävää sie D:

90. en ajatellut blogin kirjoittamisen alussa että tästä tulee mulle näin tärkeetä

tai että kirjoitan tänne näin usein/paljon ja että tämä olisi jatkunut näin pitkälle XD

91. revontulet uh <3

92. PELKÄÄN HÄMÄHÄKKEJÄ YLI KAIKEN

93. mun se mikä se ny on joku ihme näkö et niiku näkee sivuillekki tosi 

hyvin ja sillee ja jos joku niiku menee sivu silmäl XD nii nään sen normaalia

paremmin (todistettu)

94. liikun liikenteessä (HUOM vain pyöräl ja kävelle XD ) kuulon avulla

esim. jos ylitän tietä kuuntelen tuleeko autoo en kato yhtään

ja teen noin aina XDDDD

95. kuulen keskiverto ihmistä korkeammat ja matalat äänet niiku vie paremmi

ja on mul muuteki hyvä kuulo :D

96. siitepöly on yhtä tuskaa ku lääkketkää ei tehoo -.-

97. unelmani olisi hankkia koirasusi tai kasvattaa susia jotta ne säilyisi

98. haluan taas jäämerelle ja nähdä taas miekkavalaita...

99. olen nähnyt miekkavalaita ennenkin

100. HALUAN EHDOTTOMASTI kiertää karhun kierroksen joka on 80 km pitkä erämaa

reitti rukalla ja kuusamossa jossa sit yöpyisin teltas

 

ja niin olette kuulleet faktoja itestä

ja hieman ssostaki XD (tosi vähän oikeestaan XDDDDD )

P1030450-normal.jpg

en voinu vastustaa loma kuvien laittoo XD

mut joo rekku sekos täysin ku oli lunta kesäkuussa ,)

P1030459-normal.jpg

PIKKU SYÖTE KIITOS <3 oltiin isol syötteel kylki mut not ever XD

P1030448-normal.jpg

P&K

parasloppukuvavalmis-normal.jpg