päätin hieman avaista teille minun kuva-arkistoa joten näätte

kuvii joita olen joskus tarvinnu koulua varten XDDD siis ofc enhän minä niitä muuten olisi tallentanut

carlos_slim_2013_05_16-normal.jpg

ohoh mites tää tähä joutu XD (samasta syystä omistan kun seuraavatkin kuvat >:D) RICH MAN

glen-lantz-normal.jpg

uskotteko et toi on johnny depp nuorena 

Young-Johnny-johnny-depp-28039390-1714-2

mä voisin ottaa ton kitaran tosta omalle olalle <3

family-normal.jpg

happy family (meinasin kirjottaa heppy XD)

johnny-depp-9a-normal.jpg

noi lasit ei vaan sovi sorry

xin_3405041810369511512713-normal.jpg

liian tuttu 

johnny-depp-11a-normal.jpg

johan mä sanoin lasit POIS sit on hyvä :P

Johnny-Depp-Facts-normal.jpg

what I say (älkää valittako enkusta >:D)

tän kuvan te ootteki kyl jo nähny :P mutta kertaus on opintojen äiti XD

mutta joo täytyyhä sitä salaisuuksii olla ja edes vane ei tiiä kaikkee (eikä tuu tietään sorry vane)

ne on liian pahoja kenenkään korville varsinki ku yritän ne unohtaa mutta POINTTIIII

ON SE ETTÄ

tämä oli tässä ehkä saatte nähä vie vaikka ja mitä muttei nyt xD

P&K

anne kumartaa

joselent%C3%A4%C3%A4vesiputous-normal.jp